salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Thursday, June 23, 2011

Futsal + Reunion SKTSP Student (1997-2002) mmg best..:D



..ASSALAMUALAIKUM..


first time aku join reunion dengan kawan-kawan time sekolah rendah..berjumpa kembali dengan kawan-kawan yang aku rasa 9 tahun tak jumpa..masing-masing dah berubah....semua dah macam bapak orang aku tengok..haha.. tpi aku dengar mmber aku AMIR nak wat  reunion besar-besaran..peh, mesti best..xsabr nk jumpe bdk2 nie..lagi2, bdk2 perempuan msti comel skrng..ahahhaa >_<

nie bru bdak2 laki,lom cmpur bdk2 perempuan lgi..ahaha


reunion kitaorang  tdi kat  futsal  millenium sport tmn tun aminah  ...peh penat beb main futsal td..rase nk patah kaki die watnye..smua tnjuk bkat, biase lah smua dh hebat2..ahahah..ok,nk crte  time sekolah dulu2 skit..hehehe..;p ,dulu time sekolah masih budak hingusan lagi beb sekarang dah besar umur pun dah 21 tahun kan..dah matang ah..tak ada selekeh lagi..haha...dulu aku selekeh betul masa sekolah rendah..nakal jangan ceritalah memang nakal..sekolah pagi,petang semua aku nakal..memang tak ada masa jadi budak baik..haha...

itu dulu..tapi sekarang aku bertukar 360 darjah..aku rasa akulah paling tersopan sekali (sopan lah sgt) ..haha..rasa nak lompang diri sendiri lepas masuk bakul angkat sendiri...ala..nakal-nakal itu semua satu pengalaman dan kenangan time sekolah..ye tak??kalau tak kenangan apa aku nak simpan melainkan menjadi budak nakal..cikgu2 pun cukup tak berkenan...haha..


ok..panjang~~~~~hehe...itula kisah-kisah time aku sekolah rendah kanak-kanak renek..>_<

2 comments:

  1. muka semua dah lain...
    hampir setengah aku tak cam...hehehe

    ReplyDelete
  2. thu xpe..ahad nie bdk2 nie wt meeting kt fb pkol 2.30...jgn lupe taw..

    ReplyDelete