salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Monday, June 27, 2011

Penting ker blog ni??

Hmm...kalau x update, org suruh update. tapi nak update, xtau nk tulih apa. hahaha. penting ka blog ni bg korang semua? ade sesetengah org kata pengganti diari. tapi diari ni private kan, xleh bg org baca. Blog ni pon buleh nk bg jadi private. tapi sendiri tulis, sendiri baca la. kadang2 ada org yg jenih update apa saja yg dibuat setiap hari kat dlm blog ni, ada plak yg jenis update teknologi which a good knowledge to everyone who read it. cewahhh speaking london. hahaha. blog ni bukan ada limit topik pon, nak sembang pasal ayam ka pasai guruih api ka (mancis laa), apa saja korang buleh sembang lah. tapi korang jgn xtau, apa yg korang tulis ni jadi pemantauan pihak cyber security kat malaysia ni. diorng ni mmg btol punya mata-mata. pasal diorg guna mata ja utk cari kesalahan org. dapat kat diorg, Abis lah.....masuk penjara la kome. hahaha.

so menaip la blog anda dgn penuh rasa keriangan tanpa hasad dengki mahupun kutuk mengutuk ok..mata pon dh layu nie...aku nk tido..salam smua..>_<

No comments:

Post a Comment