salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Saturday, June 18, 2011

bila cuaca panas??

salam semua,

apa korang buat bila rasa panas?
cuaca sekarang ni kan panas taha apa.
ini baru panas dunia.belum panas neraka
aku yang jenis fobia panas ni,biaselah
mulalah berpeluh satu badan.
ini cara aku bila cuaca panas.




1)mandi




 abaikan gambar lucah dan kemesraan mereka.keypoint adalah mandi

shower tu akan jadi mangsa bila cuaca panas.
hahaha.

bukak air kat shower
lepas tu duduk atas lantai sambil mata tutup
baru nikmat mandi tuh.
nak sedap lagi,buatlah konsert ala Faizal Tahir
walau pitching lari,ada aku kesah.haha =)
syok weh wat konsert sendiri.hehe.




2)minum air kelapa muda/ makan buah tembikai.




 air kelapa muda yang cool



 isi tembikai yang juicy..


kat sini susah la nak cari buah kelapa ngan air tembikai.
kalau kat kampung aku,memang kait je buah kelapa muda
wat air campur dengan ais.
pergh tekak yang haus sebab panas
jadi cool je =)




satu lagi buah tembikai yang juicy dan gebu.
isi dia kalau makan tengah panas ni
boleh hilang rasa panas tuh.
haha,aku dah nampak ada yang meleleh air liur,
mengidam le tuh =)



3)tidur atas lantai



tidur atas lantai sangat sejuk =)




bilik aku ni ada mozek
so,rasa lagi sejuk bila duk atas lantai
nak online ke.study ke(poyo la study!!)
memang syok study atas lantai.




kalau tidur pon lagi nyenyak la
walau sakit badan sikit,sengal otot tu standard la kan
motif x leh badan sakit sikit.
manja betol la.haish..


 korang apa plak cara kalau panas?
jangan plak bila panas, pergi mane2 Mall
bunuh diri,itu memang kerja gila ngek!!..ahahaha..>_<

No comments:

Post a Comment