salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Friday, November 11, 2011

Lalat oh Lalat

malam ni aku nak sharekan gambar lalat yang hebat. hehehe. macam2 lalat ni bley wat. contohnye, terjun papan anjal, lari dalam guni, makan berdiri dan sbgnya. hahahahaha. 

jom kita tengok. :D














hahaha. mana ada. tu semua tu lalat dah mati. kreatif betul sape yg reka idea ni. brilliant!

p/s: jangan plak ada yang wat kat mayat manusia. >_<




No comments:

Post a Comment