salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Monday, November 14, 2011

BlackShot Memang gila..!!!

Salam  semua, hari ini aku nak berkongsi korang  semua sebuah lagi permainan komputer atas talian atau dalam Bahasa Inggerisnya Online Game yang menjadi kegilaan ramai sejak akhir-akhir ini.





Permainan ini yang diberi nama Blackshot Online yang dikendalikan oleh salah sebuah syarikat permainan maya terkemuka dunia iaitu Garena Global. Permainan ini boleh dimuat turun secara percuma di http://blackshot.garena.com/

Walaubagaimanapun untuk senjata-senjata tertentu di dalam permainan ini memerlukan pemain untuk membeli tambah nilai untuk membolehkan mereka membeli senjata-senjata tertentu. Dalam ertikata lain dengan menambah nilai mereka mempunyai lebih banyak pilihan senjata yang mereka boleh pilih dan gunakan.



p/s : Blackshot.....memang best, aku dengan adik aku maen game nie smpy ktorng  xtido malam..>_< . kalau siapa-siapa yang belum mencuba permainan ini cubalah sekarang....ternyata hebat....hahahah..>_<

No comments:

Post a Comment