salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Thursday, August 11, 2011

susah betol kalau orang macam nie!


Susah betul nak nasihat orang..sebab kadang-kadang benda tu kena kat diri sendiri. Aku bukan bagus sangat pun. Tapi aku ada juga usaha untuk jadi bagus. Emm..kalau rasa tak nak terima nasihat orang, jangan nak hentam orang lak kn? At least cuba la fikir betul ke apa yang orang nasihat kat kita tu. Kadang-kadang kita terlepas pandang sume tu. Untung adanya sahabat, dia boleh tegur kita salah. 

Itu termasuklah adik-beradik kandung aku sendiri. Bukan aku je, sume orang sama je. Mesti ada masalah dalam keluarga. Cume yang berbeza adalah cara kita hadapi masalah tu. 

2 minggu lagi mid exam. Masalah kat kepala aku bertimbun-timbun. Markah kuiz pun kurang memuaskan. Bukan nak mengeluh..cuma aku cuba untuk memikirkan jalan yang terbaik untuk memperbaiki diri sendiri. Doakan aku ye..>_<

No comments:

Post a Comment