salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Tuesday, August 9, 2011

Malam Ini


malam ini 
malam pertama kita ditemani kelembutan cahaya rembulan 
perasaan indah memanggil namaku untuk menyintai mu

malam ini 
kehadiranmu membawa seribu makna baru untuk hidupku 
dirimu memberi cinta yang selamanya

suaramu 
bergema di hatiku 
mungkin untuk selamanya dan 
dirimu 
bertakhta di hatiku dari pandangan pertama

malam ini 

puisi yang terindah terbaca setiap saat ku bersamamu dan 
kaulah puitis hatiku yang ukirkan senyuman di wajahku

malam ini 
ku serahkan segalanya untuk wanita impianku dan 
bidadari dari syurga cintaku hanyalah untukmu

suaramu 
bergema di hatiku 
mungkin untuk selamanya dan 
dirimu 
bertakhta di hatiku dari pandangan pertama

malam ini 
malam pertama segala hasratku adalah untuk kebahagiaanmu 
perasaan dari syurga untuk sehidup semati denganmu


p/s:lagu ini untuk kamu sayang..>_<

3 comments:

  1. lagu apa ni mitod ? ke kau cuba bersajak ? damn cool ! hehehe. :D

    ReplyDelete
  2. nizam=cuba ko serch kt youtube..

    dyea=ala bkn slalu pon..;p

    ReplyDelete