salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Wednesday, July 27, 2011

Go Malaysia!!!!!!!!!!

 


selamat pagi semua,hari nie aku juz nk bgi thu jer psl game malysia malam nie...
Tq astro arena (channel 801) kerana menyiarkan perlawanan diantara malaysia vs singapore mlm nie 28.7.2011 jam 8.45 malam di stadium bukit jalil.Kalau hujan pun rasanya aku masih boleh nonton game ni di RTM 1.Walaupun tak dpt trun bukit jalil  mlm nie, di sbbkn last2 minit lecture aku nk wt kuiz ptg nie T_T,namun aku tetap penyokong setia Pasukan Harimau Muda..tapi sayang tul, shafiq terlepas game ni, terlepas peluang lagi tengok dia buat ‘free kick’ macam hari tue..>_< ....Apapun aku harap pasukan malaysia akan menang mlm nie mementang singapore yang sedang mendahului 2 mata di belakang malaysia.
My prediction untuk game ini, 4-1,malaysia akan memang di tempat sendiri.Dengan sorakan,sokongan dan semangat pemain,harap malaysia akan memang mlm nie...go MALAYSIA!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment