salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Friday, June 17, 2011

maharaja lawak kat JB memang Best!!!!!!!

ank kuda pnjat pokok kelapa,hri nie kite crte pasl hri bapa...
tergelak gua sambil kua airmata !!!..ahahha


Korang layan tak maharajalawak semalam....
memang best dan sempoi la

Sepah memang hebat. Itu sahaja yang mampu aku katakan apabila melihat persembahan mereka minggu ini. Sentiasa konsisten dengan lawak-lawak Melayu mereka, sekali lagi Sepah tidak menghampakan jutaan peminat mereka. Berdasarkan persembahan minggu ini, Aku rankingkan Sepah nombor 1, diikuti oleh Jozan, Nabil, Jambu dan R2.
Hanya R2 sahaja yang tidak layak ke final minggu hadapan. Pada mulanya Jambu turut terkeluar tetapi pihak juri menggunakan immuniti untuk memasukkan kembali Jambu sekaligus memastikan kelibat Jambu di final. Bagi aku, lawak Jambu setiap minggu semakin kureng. Mungkin lawak yang sama diulang-ulang berkali-kali kot.
Layankan lagi video persembahan Maharaja Lawak minggu 12 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Apa pun, orang Johor memang sporting dan meriah habis.bngga aku jdi anak johor..hhihihi..>_<




No comments:

Post a Comment