salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Thursday, June 16, 2011

gelagat haiwan yang kelakar..-_-

Dah lama tak kongsikan gelagat haiwan-haiwan yang kelakar dalam blog ni haha. Biasanya manusia je yang suka dan pandai menggayakan rambut masing-masing. Kali ini aku ingin kongsikan gambar-gambar itik dengan gaya rambut yang unik dan menawan pulak. Tak pasti sama ada semula jadi atau hasil kerja manusia.




pergh siap ada sanggul





pandangan sisi





itik putih dalam sangkar





perghh belah tepi





itik yang kat belakang tu jeles dia takde rambut cantik






ok bulu kat badan itik ni cantik :)




cantik rambut kak.. nak pi mana haha




err sama warna itik dengan air tasik




ok rambut ni paling menawan hahaha




muka nak ganas.. mata nak sepet




main sorok-sorok?




fuuhhh yang ni gengster.. errr ke itik korea ni
Adeh sakit perut tengok itik-itik ni semua hahaha

No comments:

Post a Comment