salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Wednesday, June 1, 2011

ish2..nie pon kena bayar jgk ker???

 zaman sekarang  nak pergi toilet kene bayar. nak duduk kat kerusi pon kene bayar jugak tahu tak? serious. aku tak tipu.tak cayer?tengok la kerusi kat bawah nih.




dari jauh pon dah nampak kan!tajam kot


yang nih plak tempat letak syiling.tak tahu la berapa posen dorang charge!haha~macam nak timbang berat plak!



nih lebih jelas! tajam wohhh!


tengok yer kawan kawan,cara yang betul untuk masokkan syiling


bila syiling dah masuk. paku yang tajam tu pon  mula masuk ke dalam,,,and lastly..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
yeayyyyyyyy!!




dah bole duduk pon!hahaha~entah kat mane la nih!betul ke edit ke tak tahu la.source nih aku amek dari blog gempak.org.korang terjah la blog tuh! macam macam ada!



P/S : agak agak wape minit dapat duduk.pastuh camne kalau time duduk tuh tetibe je paku  nek balik?? T__T








No comments:

Post a Comment