salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Wednesday, June 1, 2011

Aduyai..ahahahahaa!!!

Beberapa bulan yang lepas, tersebar berita mengenai seorang selebriti yang juga merangkap sebagai simbol seks iaitu Paris Hilton telah memeluk agama Islam. Maka, seluruh Malaysia terutamanya umat Islam bersorak gembira kononnya agama yang suci ini semakin diterima oleh masyarakat Barat, atau lebih spesifik lagi Hollywood. Kemasukan Paris Hilton ke dalam agama Islam merupakan satu kejayaan dan kemenangan besar bagi umat Islam- kata mereka.


" I akan tumpaskan YUNA dalam AJL tahun depan nanti, tunggu tau!! hik hik" -Paris Hilton @ Siti Parisah Eton binti Abdullah

Cuba perhatikan gambar di atas. Inilah gambar kononnya sebagai bukti bahawa Paris Hilton masuk Islam. Kerana gambar inilah beribu-ribu netizen Melayu Islam tersenyum gembira kerana Puteri video lucah ini, dari kaffir laknatullah berubah menjadi muslimah ala-ala Yuna. Wadefak!?? Korang tak tengok ke gambar ni betul-betul??? Ni gambar edit dengan photoshop la bongok!!!

aku hairan kenapa orang kita terlalu obses dengan berita sebegini. Kalau orang Cina atau orang India kat Malaysia takde la kita sensasikan sangat. Tak hot pun berita camtu sebab dorang ni orang biasa je. Tapi, kalau orang-orang kafir yang ternama, sumpah kita akan happy giler bila dengar berita sebegini. Memang BIAS!!

Lantak lah...lepas ni kita tunggu siapa yang masuk Islam nanti okay? Lepas ni confirm Angelina Jolie, Britney Spears...takpun Maria Ozawa...hik hik...

No comments:

Post a Comment