salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Thursday, June 2, 2011

gaduh pakai otak dan akal la baiii....

jangan ingat bila diam itu kalah..
jangan ingat bila diam itu bodoh...

kadangkala diam itu lebih baik...
kadangkala diam itu yang boleh menyelesaikan masalah....

"gaduh pakai otak...bukan pakai mulut.."

gaduh yang berkesan bagi aku..dan menggabungkan kombinasi antara otak dan mulut..adalah gaduh semasa perlawanan dan pertembungan antara debaters debaters terbaik....

jadi debaters..otak kena jalan...otak kena kreatif...mulut kena berani bersuara...berani melontarkan pendapat.....walaupun benda tu salah..kau buat je macam betul...hahaha..yang penting confident loooorrr......

perghhh..best betul tengok debat ni..tak kisah la bahasa melayu ataupun berbahasa inggeris...dua dua aku layannnnnnnn.....sebab dua dua menegakkan pendirian masing masing..but in a good way....

gaduh yang macam ni yang kita nak...bukan gaduh yang macam budak budak tadika yang bawak beg sorong papan tarik papan macam budak af keluar masa konsert itu...

nak bidas hujah orang pon....kena guna INI.... (sambil tangan point dekat kepala otak) >_<

No comments:

Post a Comment