salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Saturday, June 4, 2011

bodoh jer bangga xde dara!!!!..

Apa khabaq? Harap-harap baikla no... Hari ni da cita panas.... Akhirnya... Blog yang akhir-akhir ni panas... Adinda Evans atau terkenal dengan nama timangan Daten Milano kat Facebook keluar jugak surat khabar... Ni semua gara-gara penulisan dia tentang status kedaraan dia tu... Tak percaya korang cuba tengok sini ataupun korang boleh beli Harian Metro dan belek mukasurat 27... Huhuhu... Kalau budak tu tak malu lagi tak tau la nak cakap apa... Kalau aku delete blog terus... Tapi, aku tak puas hati betoila... Sejak 2 hari ni blog dia panas betoi... Cepat gila orang follow blog dia...Huhuhuhu... Nak tau sebab apa budak ni panas n hot sangat la ni... Tengokla bawah ni...


Gambar Adinda Evans




Post Entri Tiada Dara Blog Adinda Evans




Keratan Akhbar Harian Metro 4 Jun 2011 Pasal Blog Adinda Evans



p/s : Jeles aku dia masuk surat khabar... Huhuhuhu... Nak masuk gak... Tapi, dengan cara yang baik....



No comments:

Post a Comment