salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Tuesday, May 3, 2011

Lantak koranglah ,malas aku nk cakap lagi!!!

 Mood hari nie kurang baek,de someone wat aku marah ,Manusia ada bermacam2 perangai. Biasalah kehidupan kalau tak macam ni, tak meriahlah dunia ni..he3. Tapi kalau dah tak tahu tu, janganlah berlagak pandai. Kan ada mulut tu. Gunalah. Tanya  lec ker mmber ker,kalau tak faham ke, tak tahu ke or keliru ke. Ni tak diam je & berlagak macam tahu semua. Last2 menyusahkan orang lain & diri sendiri je.

yang aku panas nie,Tak tahu, tak pandai nak tanya orang pula. Macamlah orang kat tepi ko tu nak makan ko. Tu lah berlagak pandai tak bertempat. Last2 kerja xsiap,dh last minit nie,korang brdua wt projek nie,bkan nye sorang pon,aku yg wt projek lain leh siap, dah lah aku wat sorng jer , Bengang betul dibuatnya. 

Payah btol wt kerja gn korng,menysal lak aku msok group korng nie !!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. apebenda marah-marah ni fitree?

    ReplyDelete
  2. rase da tenang kan .. dah sttle kan .. let bygone be bygone .. :)

    ReplyDelete