salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Thursday, April 21, 2011

PERTANDINGAN FOTOGRAFI WAJAH-WAJAH 1MALAYSIA PERINGKAT INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI !





Tajuk yg agak panjang berjela ! tp takpa lah baca suda . hahha . 
Haaa , harini cuma nk share ngn suma about pertandingan yg baru baru ni dianjurkan oleh Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) .

pertandingan ini terbuka untuk semua pelajar IPTA dan IPTS seluruh Malaysia !
okee , untuk yg berminat , sila buka page INI .
ada borang skali kt sini untuk yg nk masuk pertandingan ni .
jangan lupa print borang ni kalo nk masuk oke .

dah tgok lom??? oke oke , disebabkan aku masih lg student , dengan ini aku nak masuk pertandingan nih . Tpi aku xde camera,xkn nk pakai camera hp kot..,knpe spe2 yg de camera 2 hulur2 lah kt aku  eh,,ahahaha.;p

No comments:

Post a Comment