salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Monday, April 25, 2011

Ade aku KESAH???.. ;P

Assalamualaikum

Okie, ada pepatah selalu cakap "jangan jaga tepi kain orang" ... Aku tersangatlah setuju dengan statement ni .. Sebab?? Sebab aku rasa, takut kain aku sendiri tercarik masa duk jaga2 atau intai2 kain orang .. Oopsss... Hahhaha.. Terus aku macam nak nyanyi lagu kain pelikat.. =..=

Aku paling menyampah dengan orang yang suka jaga tepi kain orang ni, macam la kan kau punya kain tu dah cukup baikk laaa... Lagi2 jenis yang suka cakap belakang ni. Memang annoying la. Pandang atas bawah macam tak puas hati. Lepas tu bila kita lalu sebelah dia, mula la nak sok sek sok sek dengan member sebelah. WTH orang macam ni kan. Terus terlintas la dalam kepala kan, aku pakai baju terbalik ke, aku pakai kasut sebelah kaler biru sebelah kaler hijau ke. Orang2 yang suka cakap2 belakang ni wajar sumbat je dalam zoo. Kalau tak puas hati, depan2 la. Jangan nak hebat dekat belakang je..!!!!

No comments:

Post a Comment