salam kepada semua dan selamat datang ke blog aku . blog ini hanya pasal aku dan hidup aku . tengs eh usha2 blog aku . klo xsuka tgok blog aku, sila tekan pangkah X bhagian atas seblah kanan ok:D ..

Saturday, January 29, 2011

3B=Budak Baru Belajar..huhuhu..;p

alhamdullilah... akhirnya dpt gak aku wat blog nie...;p
dulu aku de blog . tp dh xigat passwod gn email die,bongok aku nie,mkn semut byk sgt kot... haha . .

cm jakun lak dh wt blog nie...kpd yg expert2 pasal blog 2 share2 la ckit ngn aku...xbek taw kedkut ilmu,tuhan marah....:P




lupe lak nak kenal kn diri aku,Name aku Muhammad Fitree Bin Abdul Jalil...name manje aku lak Pitod...kelakar kn name tu..ahaha;p(msti korng gelak kn2)...mmber aku time skolah yg bgi name tu,melekat seyh smpy skrng,smpy fmly aku pn pnggil aku pitod..kelkar2..hehehe;p
aku org jati johor,lahir 27.03.1990.aku ex student sktsp and smkkp...ape lagi ek???aku rse 2 jer kot...salam!!!!!



2 comments:

  1. tp nme mobak lak 2 cmne??
    melekat gk kn smpai ari nie..
    hehe

    ReplyDelete
  2. nme mabok 2 x market lgi..;p
    ko jgn lebih eh

    ReplyDelete